I made this widget at MyFlashFetish.com.

ZULKIFLI BIN MD ALI
Tun Mutahir, 22 Mei - Kotinjen Pendidikan Khas Negeri Melaka akan berjuang untuk 2 kejohanan olahraga iaitu sebagai acara jemputan di Kejohanan Olahraga MSSM di Stadium Bukit Jalil pada 23 Mei ( sabtu ) ini dan Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas yang akan diadakan di Stadium Muar bermula 25 - 28 Mei minggu depan.
Kejohanan Olahraga MSSM akan diiringi oleh ustaz Sajat bin Ahmad. Sementara Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas pula akan diiringi oleh En. Rosli bin Aliman serta Cik Siti Nafisah bte Saleman.
Kejohanan Olahraga MSSM adalah buat pertama kalinya menjemput kotinjen OKU dari cacat pendengaran sebagai acara jemputan. Sementara, Kejohanan Olahraga Pendidikan Khas memang disertai SMK Tun Mutahir saban tahun mewakili kategori senior bagi cacat pendengaran.
Berdasarkan latihan pusat dan keputusan kejohanan tahun-tahun lepas, kotinjen pada tahun ini dijangka dapat membawa pulang beberapa pingat. Semoga tahun ini lebih menyerlah daripada tahun-tahun sebelumnya dengan gandingan mantap warga Pendidikan Khas Tun Mutahir yang bersilih ganti memberikan latihan selama 2 minggu sama ada di padang sekolah ataupun pada waktu petang di padang SKPK.
Gambar akan menyusul kemudian.
0 Responses

Post a Comment

Followers

TERIMA KASIH DARI KAMI